//Single is better

OWNER!
assalammualaikum !


Bismillahirrahmanirrahim , Welcome to my super unprivate blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call ALLAH to open your heart!.

Status : si gigi besi <3


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: RARA

kak eca :)
Hai-II. Assalammualaikum, hai kaurang !
Apa agaknya khabarmu disana? *singing * awaks semua. Ceh haha, wat gapo? Sini singgah mari. Saya mahu cerita psal ini olang ah, dia sudah dtg dalam idup wa ma. Wa sayang sama dia ma. Lu olang tak syang dia, saya tak kisah ma. Yang penting wa tetap syang dia. * peace * haha. Meh sya introduce psal dia. ;)
Dikenali sebagai, 'ecah' , nama nama penuh rahsia deh.
First time jumpa dia, time 01102012.
Msuk dom B5 nmpak dia tengah tido. So, malu-II lagi. 
Iyela sebelum tu bkanya dok dom tu pun.
Tetiba time PMR dpt dom tu. Sama ngn pqa. :)
Then mlam tu, kita orang kenal-II.
Punya la dia susah nk ingat sorng2 punya nama. Mna tak ye, dtg msuk dom tu skali 5org.
Then da 2 3 hari tu kitaorng pun da knal.
Dia ni tak stu sekolah, sekolah lain,tumpAng asrama orng je. Hahaha.
Tp happy sgt sbb dpat knal dia. 
Dia baik, caring, loving, comek, cantik, sweet.
Saya suka la.
Belum pernah jumpa kakak mcm dia.
Setiap malam kat dom tu, slalu gurau- II dengan dia. Happy tau.
Tp lepas 16102012 da tak dpat jmpe dia. 
Sedih :(
Kitaorang dpat mses time dia balik wajib je.
Setiap kali blik wajib mesti mses plus chat kat fb ;)
To, alhamdulillah. Semalam dpat jumpa dia, happy sgt. Dia pun tak sgke saya dtg ostel.
Bgus juga saya msuk kalam jama'e tu.
Kalau tidak tah bile masa saya bleh jumpe dia.
And dia siap minta saya jam. Katanya nak sama warna. So saya pun beli la.
Tak thu dia da dpt ke blum, hope da dpt la. Hehe.
Nak tengok gamba kami ?
Jom la, kat bawah tu.
hahaha .



hah, tu dia. da tgok da. diam-II ea. kami ni pemalu orang nya. haha.
okay la. minta diri dulu. daa~
assalammualaikum :D