//Single is better

OWNER!
assalammualaikum !


Bismillahirrahmanirrahim , Welcome to my super unprivate blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call ALLAH to open your heart!.

Status : si gigi besi <3


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: RARA

kaurang ;'(
assalammualaikum w.b.t !
hai, apa khabar semua? sihat? hopefully you all in pink ;). hari 20 haribulan 12 tahun 2012. cantik bukan? ada birthday someone. sje taknak wish lagi. dia pun mcm tak berhara kita wish dia. so, buat dek jela kan. tunggu jela wish dari kita ye? semalam 19.12.2012 hari yang menggerun kan pelajar form 3. bak kata nina kat fb, semalam orang yang tak tegur pun tegur. terus jadi peramah. mana tak ye, kedit aku dari 8 ringgit lebih, habis lesap mcm tu je. nak balas smue orang punye text, mati aku. tak kira number maxis aku ke, celcome aku ke, habis juga. sory guys, yang tak dibalas text kaurang. btw, tahniah kepada student yang berjaya. yang tak berjaya lek , SPM the important than PMR. and tak semestinya yang stret A tu akan berjaya selamanya. tabahnye semua. actually, saya sedih. asma, pqa, nina, kyra! kaurang seriusly nak pindah? aku yang beria-ia nak pindah pun tak snggup tau. kaurang yang lgsg kta taknak indah, tp pindah. apa ni? tak kan nak biar kan aku dengan thiyah je weyh? aku ingat kita boleh stay pip sme2. aku berharap sgt kita bertujuh dapat satu kelas. tapi kaurang nak pindah. apa ni? iyela, bak kata asma kat aku, dengan kata parents lebih baik. okay, memang betul. lgpun kawan ni takde apa pun kan? hanya gaduh, gaduh and terus bergaduh. kat luar sana mungkin lagi yang lebih baik dari aku. betul kan? kat sekolah baru yang mungkin kaurang pergi mesti ada yang lebih baik kan? tapi, takpe la. itu kaurang punye keputusan, aku takde hak. cuma stu je, tolong jangan lupa kenangan kita yang selama ni kita bersama :D please :') take care tau kat sekolah baru. kawan boleh dicarikan? takpe. hopefully kaurang bahagia dekat sekolah baru. lastly, ILOVEYOUALL <3