//Single is better

OWNER!
assalammualaikum !


Bismillahirrahmanirrahim , Welcome to my super unprivate blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call ALLAH to open your heart!.

Status : si gigi besi <3


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: RARA

terkilan :'(
in the name of allah ...
assalammualaikum ,
 hai , awak ! awak sihat ? hopefully awak sihat la . kita tak sihat ni , takde suara . da jadi rockers da . kte rockers bkan sbb menjerit okay ?
tp sebab kita sakit wak . arini , post kita untuk awak . untuk awak . cuma untuk awak . untuk awak SYAHIDATUL ASMA' ABD RAHHIM !
mungkin , satu masa dulu kita pernah bahagia , dan sangat bahagia menjadi pasangan sahabat sejati dalam kelas , luar kelas . tp skrang ? entah la wak , saya pun tak thu . mungkin , ni mmg da tetulis di luh mahfuz . mungkin , awak da lupa kan kenagan kita kan ?  da tak sudi nak terima kita sebagai kawan awak kan ? da tak anggap kita pernah kawan kan ? da lupa dengan 21020031108 kan ? tp , takpe la . tu hak awak , kita taknak pakse dan tak suka pksa . lagipun saya takde hak atas awak kan ? awak lagi berhak atas diri awak . saya harap awak bahagia dengan sahabat baru awak . saya tahu , saya takde ciri-II kawan yang awak suka kan ? tp , takpe . saya redha dengan ujian ni . cuma saya nak awak tahu , saya sayang awak , saya cuba tok faham awak , saya cuba buat yang terbaik untuk awak . teserahh kat awak , awak nak percaya saya atau tidak . tp i still loving you , syahidatul . mungkin dengan orang lain , awak boleh bertegur , boleh bersuara , boleh senyum , boleh gembira . tp dengan saya mungkin tak lagi kan ? saya tahu , sepajang awak dengan saya , awak tak suka cara saya kan ? for your imformation , saya cuma nak tengok awak happy , walaupun saya tak kuat tok buat semua tu . andai ini yang terakhir saya buat untuk awak , maafkan saya . saya harap awak sudi lawat blog saya ni selalu  . seingat saya , dalam blog ni , banyak sangat saya cerita psal awak . sbb awak , awak buat saya bahagia bila ada dengan awak . cukup la , sampai sini , tangan saya menaip , saya tak sanggup nak keluar kan air mata sambil menaip . hope awak faham . saya akan cuba untuk lepaskan awak pergi jauh . and dpat lupakan awak sepertimana awak lupakan saya . and last :
  • hope awak bahagia dengan semua orang yang awak sayang !
  • awak dpat keputusan yang cemerlang untuk PMR :)
  • awak boleh , insyallah .
  • be the best among the best
  • sayalovekamu..